Fokusthemen
Publikationen
Services
Autorinnen/Autoren
Verlag
Shop
LEXIA
Zeitschriften
SachbuchLOKISemaphor
Newsletteraktion: Abonnieren Sie jetzt unseren Newsletter und sichern Sie sich bis zum 8. August 2025 10% Rabatt auf Ihre Onlinebestellungen. Infos und Anmeldung.
A Hybrid Approach to Teaching Chinese through Digital Humanities, CALL, and Project-Based Learning

A Hybrid Approach to Teaching Chinese through Digital Humanities, ...

Inhalt

A Hybrid Approach to Teaching Chinese through Digital Humanities, CALL, and Project-Based Learning presents an exposition of current thinking, research, and best practices in Computer-Assisted Language Learning, Digital Humanities, and Project Based Language Learning in the context of teaching Chinese as a foreign language.

Bibliografische Angaben

August 2024, ca. 190 Seiten, Routledge Studies in Chinese as a Foreign Language, Englisch
Taylor and Francis
978-1-03-227275-7

Inhaltsverzeichnis

Schlagworte

Weitere Titel der Reihe: Routledge Studies in Chinese as a Foreign Language

Alle anzeigen

Weitere Titel zum Thema