The Game Designer's Workbook
Hands-on Tools, Exercises, Walkthroughs, and Resources for New Game Designers
Oktober 2025, ca. 208 Seiten, Englisch
Wiley
978-1-394-27393-5
Oktober 2025, ca. 208 Seiten, Englisch
Wiley
978-1-394-27393-5
Weitere Titel zum Thema
Platform Engineering
Concepts, Challenges and Applications
978-1-394-39588-0
ca. 265.00 CHF
erscheint im April
Game Engine Architecture
Volume II, Graphics, Motion and Sound
Taylor and Francis, 2026
978-1-041-16258-2
ca. 255.00 CHF
erscheint im Januar
The Gamer's Brain
How Neuroscience and UX Can Impact Video Game Design
Taylor and Francis, 2026
978-1-032-05857-3
ca. 225.00 CHF
erscheint im Januar
Advances in Edible Packaging Systems for Food Preservation
Processing, Bioactive Agents and Preservation
Elsevier, 2026
978-0-443-36298-9
ca. 225.00 CHF
erscheint im März
Game Engine Architecture
Volume I, Foundations of Game Engine Development
Taylor and Francis, 2026
978-1-032-44308-9
ca. 109.00 CHF
erscheint im Februar
The Application of GIS Technologies in the Roman Period
Spatial Analysis, Historic Modelling and Reconstructions
Bloomsbury, 2026
978-1-350-43374-8
ca. 49.90 CHF
erscheint im Juni
Starch-based Sustainable Food Packaging
Current Practices and Future Trends
Elsevier, 2026
978-0-443-36346-7
ca. 195.00 CHF
erscheint im Juni
QuickBooks Desktop All-In-One For Dummies
Wiley, 2026
978-1-394-36885-3
ca. 52.50 CHF
erscheint im Januar
FORCE
How to Draw Heads, Hands and Feet
Taylor and Francis, 2026
978-1-032-68540-3
ca. 85.00 CHF
erscheint im Januar
The Bloomsbury Handbook of Service Design
Plural Perspectives and a Critical Contemporary Agenda
Bloomsbury, 2026
978-1-350-33028-3
ca. 209.00 CHF
erscheint im Januar
The Pocket Lawyer for Comic Book Creators
A Legal Toolkit for Comic Book Artists and Writers
Taylor and Francis, 2026
978-1-032-80248-0
ca. 225.00 CHF
erscheint im Januar