The Game Designer's Workbook
Hands-on Tools, Exercises, Walkthroughs, and Resources for New Game Designers
octobre 2025, env. 208 pages, Anglais
Wiley
978-1-394-27393-5
octobre 2025, env. 208 pages, Anglais
Wiley
978-1-394-27393-5
Autres titres sur ce thème
Are We There Yet?
130+ (screen-free) games and quizzes for short and long journeys
Thames and Hudson, 2026
978-1-923239-71-5
env. 26.90 CHF
paraît en janvier
The Professionalization of Window Display in Britain, 1919-1939
Bloomsbury, 2026
978-1-350-42749-5
env. 49.90 CHF
paraît en avril
QuickBooks Desktop All-In-One For Dummies
Wiley, 2026
978-1-394-36885-3
env. 52.50 CHF
paraît en janvier
QuickBooks Online For Dummies, 2026 Edition
Wiley, 2026
978-1-394-36717-7
env. 39.90 CHF
paraît en janvier
Single, Double, and Triple Starch Modifications
Elsevier, 2026
978-0-443-36324-5
env. 195.00 CHF
paraît en mars
Invisible Visual Effects
An Enlightenment Education Book on Film Visual Effects
Taylor and Francis, 2026
978-1-032-12453-7
env. 66.00 CHF
livrable dans env. 10-20 jours
Invisible Visual Effects
An Enlightenment Education Book on Film Visual Effects
Taylor and Francis, 2026
978-1-032-12455-1
env. 236.00 CHF
livrable dans env. 10-20 jours
The Application of GIS Technologies in the Roman Period
Spatial Analysis, Historic Modelling and Reconstructions
Bloomsbury, 2026
978-1-350-43374-8
env. 49.90 CHF
paraît en juin
The Gamer's Brain
How Neuroscience and UX Can Impact Video Game Design
Taylor and Francis, 2026
978-0-367-63818-4
env. 85.00 CHF
paraît en janvier
(Designing) Beyond the Modern
Limits, Dialectic, and Potentialities
Bloomsbury, 2026
978-1-350-16439-0
env. 29.90 CHF
paraît en avril
Extending and Customizing Unreal Engine Editor
Methods for Improving Workflow and More Robust Scripting
Taylor and Francis, 2026
978-1-032-84216-5
env. 209.00 CHF
paraît en janvier