Teacher Beliefs in Education
janvier 2026, Anglais
Taylor and Francis
978-1-138-20174-3
janvier 2026, Anglais
Taylor and Francis
978-1-138-20174-3
Autres titres sur ce thème
Attitudes and Emotions Towards Mathematics
Perspectives from Developmental Psychology
Taylor and Francis, 2026
978-1-138-84402-5
env. 47.90 CHF
livrable dans env. 10-20 jours
Grade Retention and Social Promotion
Toward the Social and Cognitive Competence of Students
Taylor and Francis, 2026
978-1-138-01369-8
env. 140.00 CHF
livrable dans env. 10-20 jours
Supporting Workplace Learning with Neuroscience
Developing Expertise in Organizations
Taylor and Francis, 2026
978-1-032-97415-6
env. 69.00 CHF
paraît en janvier
The Bloomsbury Handbook of Hip Hop Pedagogy
Bloomsbury, 2026
978-1-350-33185-3
env. 65.00 CHF
paraît en février
Attitudes and Emotions Towards Mathematics
Perspectives from Developmental Psychology
Taylor and Francis, 2026
978-1-138-84401-8
env. 166.00 CHF
livrable dans env. 10-20 jours
Bullying and Victimization
Researching risk factors and causation
Taylor and Francis, 2026
978-1-138-63712-2
env. 166.00 CHF
livrable dans env. 10-20 jours
Reading in Education
Taylor and Francis, 2026
978-1-138-20324-2
env. 40.90 CHF
livrable dans env. 10-20 jours
Poetry Out Loud and Learning to Read
Taylor and Francis, 2026
978-1-138-84239-7
env. 166.00 CHF
livrable dans env. 10-20 jours
Writing in Education
Taylor and Francis, 2026
978-1-138-69788-1
env. 150.00 CHF
livrable dans env. 10-20 jours
Grade Retention and Social Promotion
Toward the Social and Cognitive Competence of Students
Taylor and Francis, 2026
978-1-138-01370-4
env. 55.50 CHF
livrable dans env. 10-20 jours
ADHD, Attachment Theory and Epistemic Injustice
Redressing the Undue Blame of Mothers in ADHD Diagnosis
Taylor and Francis, 2026
978-1-032-93804-2
env. 225.00 CHF
paraît en janvier
Reading in Education
Taylor and Francis, 2026
978-1-138-20321-1
env. 196.00 CHF
livrable dans env. 10-20 jours