Bis 30.9.2024 gibt es mit dem Code EBOOK20 20% Rabatt auf alle Stämpfli E-Books. Einfach den Rabattcode an der Kasse im entsprechenden Feld eingeben.
Fokusthemen
Publikationen
Services
Autorinnen/Autoren
Verlag
Shop
LEXIA
Zeitschriften
SachbuchLOKISemaphor

Managing Asian Destinations

Herausgegeben von:Wang, Ying|Shakeela, Aishath|Kwek, Anna, et al.

Inhalt

This book focuses on the planning, marketing, and management of Asian tourism destinations, and evaluates current developments within Southeast-Asia and the wider Asia-Pacific region. As more Asian destinations enter the global tourism arena and more Asian travellers look to explore destinations in Asia and beyond, an understanding of how Asian destinations practice tourism is crucial to the future sustainable development of global tourism. This book provides an invaluable stock of research and knowledge based on the Asian practice and experience in destination planning, marketing, and management, offering insights into the latest development and trends in the region.

Bibliografische Angaben

Dezember 2018, 277 Seiten, Perspectives on Asian Tourism, Englisch
Springer Nature EN
978-981-1341-47-2

Inhaltsverzeichnis

Schlagworte

Weitere Titel der Reihe: Perspectives on Asian Tourism

Alle anzeigen

Weitere Titel zum Thema