mai 2025, env. 222 pages, Anglais
Taylor and Francis
978-1-78330-732-6
mai 2025, env. 222 pages, Anglais
Taylor and Francis
978-1-78330-732-6
Autres titres sur ce thème
Teaching Information Literacy through Faculty Development
Bloomsbury, 2026
979-8-216-18640-3
env. 85.00 CHF
paraît en janvier
Reflecting Your Community
Using Diversity Audits to Improve Your Library's Collection
Bloomsbury, 2026
978-1-5381-9427-0
env. 47.50 CHF
paraît en mai
AI and Information Access
Benefits, Challenges and Lessons
Taylor and Francis, 2025
978-1-78330-772-2
env. 89.00 CHF
paraît en août
Bibliotactics
Libraries and the Colonial Public in Vietnam
University Presses, 2026
978-0-520-42360-2
env. 135.00 CHF
paraît en janvier
PhD Thesis by Publication in Social Science Research
A Practical Guide
Taylor and Francis, 2025
978-1-78330-819-4
env. 43.50 CHF
paraît en octobre
Activities for Evidence-Based Practice in Healthcare
A Practical Guide
Taylor and Francis, 2026
978-1-78330-780-7
env. 59.50 CHF
paraît en avril
Libraries and Care-experienced Children and Young People
Taylor and Francis, 2026
978-1-78330-642-8
env. 65.00 CHF
paraît en février
The Librarian's Grants Handbook
Understanding the Grant Process from Start to Finish
Bloomsbury, 2026
978-1-5381-9194-1
env. 57.90 CHF
paraît en janvier
Bibliotactics
Libraries and the Colonial Public in Vietnam
University Presses, 2026
978-0-520-41622-2
env. 51.50 CHF
paraît en janvier
From Chaos to Order
Addressing Cognitive Overload in the Learning Journey
Bloomsbury, 2026
978-1-5381-9024-1
env. 79.00 CHF
paraît en février
AI and Information Access
Benefits, Challenges and Lessons
Taylor and Francis, 2025
978-1-78330-773-9
env. 179.00 CHF
paraît en août